2010-03-28
 14:39:51

28 MARS 2010

Hej bloggen! :)

Äntligen har jag fått till allt igen på bloggen. (hoppas jag)
Nu kommer de att bli vanlig upptadering. I och med att jag inte kunde ladda upp bilder som outfit m.m så bestämmde jag mig att ta en liten bloggpaus.
Nu är jag tillbaks på banan igen.

PUSS&KRAM


Angelica
PUBLICERAT: 2010-03-28, 14:56:35 | URL: http://angeliqaw.blogg.se/

Hej:)



Jag är med i en tävling där man kan designa en egen bikini. Vore supergulligt om du gick in i min blogg och röstade på min:) Du kan sedan klicka vidare och designa själv. Det var kul att göra och du kan vinna saker:)



Kram o tack på förhand:)


emma
PUBLICERAT: 2010-03-28, 15:02:30 | URL: http://justmyface.blogg.se/

Hej! Har du någon gång varit inne på min blogg?

Undrar vad du tycker om min design :)

Kolla in den? =D



Ps: säljer designer för err rimligt pris till just dig! Gå in på min blogg oh kolla under fliken längst upp " Design "



Puss :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: