2010-06-03
 17:27:11

3 JUNI 2010

Goddag bloggen! :)

gud vilket härlig känsla jag har i kroppen just nu. Vädret är helt underbart, sommarlovet närmar sig med snabba steg och inge mer skolarbete på 3 månader. Hur härligt låter inte det då?

Jag har jobbat som en galning dom 3 sista veckorna nu, det har vart uppsatser hit och uppsatser dit. Men nu 'r allt färdigt och betygen är satta.
ni som läste mitt inlägg efter spanien då jag skrev att nu blire vanlig blogging, fast jag knappt har bloggat någonting. Det blev ett missförstånt utav mig och jag visste att det skulle va mycket i skolan, men inte så här mycket som det har vart. ;)

Nu ska jag slappa ner med lite jordgubbar och lite annat gott och sedan drar jag ner på IP för att kolla på fotboll :)

Ha de bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: