2010-01-12
 15:07:00

FRIDA TIPSAR

Tänkte tipsa er om en kräm från apoteket, "VICHY" som tar bort porer och finnar. Den gör så att man får en fin hy utan pormaskar och annat.
I går kväll tog jag på mig den i pannan för första gången. Jag har (hade) ganska mycket porer och lite finnar i just pannan så jag kleta ut lite där och lät de sitta på över natten. Sedan när jag vakna så var så gott som nästan alla porer borta. Lite var kvar, men inte var de mycket eller ;)

Du gör såhär:
1. Ta lite av krämen i handen och smeta ut ett tunt lager på de ställen som du vill ha de på, till exempel pannan eller hela ansiktet. GÖR DETTA HELST PÅ KVÄLLEN DÅ DU INTE HAR SMINK PÅ DIG!

2. Låt detta verka i ca. en natt och vips när du vaknar så ska så gott som de mesta vara borta. :)

Detta funka för mig och jag är väldigt nöjd över krämen.
Den kommer iallfall från Apoteket och har ingenaning om vad den ligger på i pris men kanske mellan, 70-200.- ! :)

Hoppas ni gillade tipset!

Såhär ser förpackningen ut:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: