2010-01-18
 16:46:35

FELSMS.COM

HAHAHA, håller på att dör av skratt just nu. Bea  min bästaste tjejkompis visade en sida idag där man hade skickat in sms som man då hade skickat till fel person. Det var inge vanligt sms som, hej vad gör du? utan det är några helt andra, privata och pinsamma sms.



till exempel.
Till: Brorsan
Sms: Vi tycker ju så mycket om varandra så kanske borde testa ha sex i helgen. Men jag vill inte att vi berättar för någon. Puuuussss
Svar: Ehh, full eller bara helt jävla sjuk i huvet?

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som är oskuld som jag. Ville att vi skulle vara med varandra men skickade till min bror istället. Pinsamt så jag vill dö


 
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA !

besök: http://www.felsms.com/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: