2010-01-14
 20:34:32

åååh, :(

Go kväll bloggen! :)

Hoppas ni haft en bättre kväll än vad jag har haft iaf ;)
Allt började med att jag, Moa och Julia drog till gymmet och tränade spinning. Jag brukar inte träna så ofta nu när fotbollen är avstängd så nu när jag väl tar min stjärt och går och tränar så jaa vad händer då..
Jo vi hinner träna i ca. 45 minuter då plötsligt ett förfärligt tjut låter överallt. Det lät så högt att man trodde att örorna skulle ramla av. Vi frågade en gubbe vad som var på tok och han sa att de är brandlarmet och att vi kanske ska ta och gå ut. Ja vi tog vårt pick och pack och knallade ut till -20 grader i bara shorts och t-shirt. haha

Så såg mitt träningspass ut. Det kanske är så att Gud inte vill att jag ska träna ;)  hahah skojja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: