2010-02-05
 14:46:41

OM BLOGGEN!

Tänkte berätta lite smått om min blogg, faashiongirl.blogg.se !!

- Mitt stor intresse här i livet är just mode, så det jag kommer lägga mest energi på i den här bloggen är just att lägga in outfits på mig och även på kändisar. Sedan försöker jag lägga in så mycket inlägg om mode som jag kan. Men självklart kommer jag att berätta lite om min vardag och bara allmänt om livet ;)

Om ni tycker att bloggen är lite "tråkig" eller så, skicka in en kommentar och skriv vad jag kan förbättra. De skulle hjälpa jätte mycket :)

Som ni kanske vet så finns det jätte många modebloggar och de är väldigt svårt att "passa in" i deras "nivå" om man säger. Men när jag startade den här bloggen så kände jag att de jag ska skriva om är mode för de är de jag brinner för. Allt kändes så fel om jag skulle välja något helt annat änme som jag inte har en blekaste aning om vad de är ;)

Men som sagt, kommentera och skriv vad jag ska förbättre. TACK! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: