2010-04-17
 16:27:16

Badupdate..

Jag ursäktar den otroligt dåliga upptaderingen. Fick till och med en kommentar som ville att jag skulle börja upptadera. Har haft mycket denna vecka i skolan och på fritiden så de fick gå före bloggen.

Som dom flesta vet så har de ju vart ett vulkanutbrott på island. All flygtrafik i sverige är inställt. Jag åker till Spanien om exakt 3 veckor och jag hoppas av hela mitt hjärta att denna skit är över då.

Experter har sagt att det här kan hålla på i dagar, veckor och till och med år. Men de som jag tror är att de icke kommer bli år, men veckor kan de absolut bli.

Jag tycker att vi alla håller tummarna på att molnena försvinner så att alla svenskar och alla andra uti världen som ska på semester eller behöver flyga över huvudtaget kommer iväg ;)

Love u <3 Uppdaterar strax.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: