2010-04-05
 13:53:07

5 APRIL 2010

heej allihopa! :)

Tänkte bara meddela att jag tar mig ut på en lite springtur med moa nu snart. Sitter och väntar på att hon ska bli klar så jag slänger in ett litet onödigt inlägg nu, men de är ju bra för er att veta vart jag håller hus när jag inte upptaderar ;) haha

Just nu sitter jag och drömmer mig bort utomlands. Till ett varmt och härligt land.


just nu vill jag sitta på detta plan och vänta på landningen i ett land som detta:



Hur härligt skulle inte detta vara? =)

P.S vill berätta en grymt rolig grejj som troligtvis kommer att hända, men allt är inte klart så de får dröja ett tag till. Det verkligen suuger i munnen på mig, för jag vill så gärna berätta! Kika in om någon vecka för då kommer troligtvis allting vara fixat oh klart! LÄNGTAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: