2009-11-25
 17:27:13

Vaccinspruta! :)

Hej bloggen!
Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg, har inte haft tid med bloggen på två dagar nu, men har lagt in ett inlägg eller två :)

Idag i skolan tog jag vaccinspruta mot svininfluensan. Kände ingenting när jag hade tagit den, men nu 5 timmar senare har jag skit ont. Jag kan varken lyfta upp armen, eller bära något tungt. :S
Men jag rekomenderar att ta den för er som är lite osäkra på att ta sprutan.
Tänk inte bara på dig utan på andras skull också. Det finns faktiskt vissa som inte ens får ta sprutan, så gör det för att motverka att dom blir smittade.


Lily [ L i n d a . B l o m ]
PUBLICERAT: 2009-11-25, 18:55:44 | URL: http://lindablom.se

Svar: Taaack :D Vad kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: