2009-11-05
 16:26:58

5 november

Hej bloggen. :)
Haft en bra dag?

Jooni, min har vell inte vart så lysande..
Dagen började först med att jag vaknade med att det hade kommit snö. (visar bilder sen) sedan när jag kom till skolan så vare helt okej.
Men innan lunch, så sitter de några åttor i koridoren och jag och moa går förbi. Vad tror ni händer då?
Joo, de är någon skitunge som tar mig på stjärten och säger "Hej snygging" :S
eeh, okej, hur moget är dedå?? :P

Vi bara skratta och tyckte han var löjlig, haha :P

Sedan på eftermiddagen så hade vi vollyboll utagning till DM. Då när jag ska hem så ligger inte min mobil i väskan eller jackan. Shiit vad rädd jag blev. Jag sprang typ runt och skrek trodde nån hade tagit den. Sen gick jag hem för att kolla hemma innan jag skulle ringa och polisanmäla den. Joo, men då ligger telefonen hemma. Och jag som var 100% säker på att jag hade med den till skolan.
Ojj, vilken dag jag har haft ;)

Nä nu ska jag plugga musik, sen när den andra datan är ledig så lägger jag in dagens outfit, och lite bilder från dagen ;)

LOVE!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: