2009-12-09
 16:17:32

9 december

Goddag gott folk!

Shit vad jag har haft mycket i veckan. Mycket rov och inlämningsuppgifter och de är ju näst sista veckan i skolan nu innan jul och alla uppgifter ska vara inne innan fredag för nästa vecka sätts betygen så de är mycket att göra. jag vill inte vara ute i sista minuten så jag började i tid och har gjort klart de mesta. Det är nästan bara bokresencion kvar! :)

På fredag åker tilda till thailand. Och snacka om att man är aviis! Hon ska liksom vara borta i två veckor men jag har ju nyss vart i spanien (eller ja för några månader sen) och känner inte så stor lust att åka utomlands. Hon ska fira jul där, men jag känner att det är mysigare att fia jul hemma i sverige. Det är här man har alla traditioner men julgran och julmat och hela köret ;)

Nee, nu ska jag läsa lite bloggar. Hörs!


det där såg inte så fel ut att bada i de där havet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: