2009-12-27
 10:09:13

27 december

Godmorgon bloggen!

Sovit gott?
För det mesta har jag gjort de men att vakna av något j*ävla billarm så blir man ganska sur. Grannens bil slog larm två gånger i morse och jag vakna båda gångerna men den första gången så somna jag om sen gick de igång igen och då gick de inte att sova igen.. :O haha

Just nu kikar jag på nellys reavaror. Tycker dom har jätte fina kläder men har aldrig beställt nått från dom. Jag gillar inte att beställa från internet och jag vill helst pröva sakerna innan jag köper dom men nu har jag juu beställt ett par skor från H&M så jag väntar för fullt på att dom ska komma. Dom var slut på lagret så dom ska komma v.53 alltså nästa vecka. LÄNGTAR SOM F*N kan jag säga!! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: